Klachten

Wat te doen bij schade?

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar. Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling bij ons via klantenservice@besled.nl. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Klachtafhandeling

Bij BES LED draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen. U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. U ontvangt altijd een inhoudelijke reactie binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht. Onze klantenservice is bereikbaar via klantenservice@besled.nl. Voor een correcte en snelle afhandeling dient u uw email zo compleet mogelijk te mailen. In veel gevallen helpt het om foto’s toe te voegen.

U ontvangt uiterlijk binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

BES LED
t.a.v. directie
Glasblazerstraat 20b
2984 BL Ridderkerk